2017 m. vasario 26 d., sekmadienis

Google vertėjų bendruomenė

Ne taip seniai aptikau labai smagų dalykėlį – Google vertėjų bendruomenę. Iš tikrųjų man turėtų būti gėda, kad aptikau šį reikalą tik dabar :D Mane šiaip jau seniai domino, kaip vyksta Google vertėjo tobulinimo darbas. O viskas vyksta labai paprastai. Mes, paprasti mirtingieji, prisijungiam prie šios bendruomenės, pasirenkame kalbas, kurios mums yra gerai žinomos, ir darome vieną iš dviejų: verčiame pateiktas frazes arba patvirtiname/atmetame pateiktus vertimus. Procesas labai paprastas. Jei jauti, kad nežinai tinkamo vertimo (tingi galvoti ar ieškoti) arba nežinai, ar pateikti vertimai yra tinkami, tiesiog praleidi tą žodį/žodžių junginį. Dar smagu, jog už kiekvieną "darbelį" gauni taškus. Na, tokia žaidimo forma pateikiamas gan rimtas reikalas :D Pabandykite ir patys, jei norit pasižaist :D


Ties 1 punktu Jūs renkatės versti žodžius ir frazes. Ties 2 punktu renkatės tvirtinti jau kažkieno vertimus. Ties 3 punktu yra pateikta statistika.



Štai čia Jums pateikiamas verčiamas elementas ir eilutė, kurioje rašote savo vertimą. Jei aš dabar būčiau pateikusi vertimą „nežinau“, kažkas gudresnis tvirtinimo etape mano vertimą „išbrokuotų“ :D




Štai taip atrodo kažkieno pateiktų vertimų vertinimas :D Man teko vertinti vieną vertimą – Ice Maker. Ir buvo toks vertimas žudikas – ledų virimo aparatas :D

Jei dvejojate dėl verčiamo žodžio ar žodžių junginio, kadangi gan ne retai pasitaiko ir negerai parašytų frazių ir žodžių kratinių, galite paspausti ant vėliavėlės:



Na ką.. have fun :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą