2013 m. balandžio 9 d., antradienis

Ir vėl aš, plius mano pažintis su Jacque Fresco

Taip taip, žinau, elgiuosi labai studentiškai, kad taip neatsakingai vedu šį tinklaraštį.. ir galima būtų pasakyti, kad šis mano blogas yra negeresnis už vertimų biurų sukurtus tinklaraščius, kuriuose naudos nė su žiburiu nerasi, ir maža to, dar ir apleistas.. gal tai mano dar nenužudytas naivumas, o gal tiesiog noras tikėti, kad vis tik čia galima rasti kažką, jei jau ne naudingo, tai bent jau kažką įdomaus. Na, arba bent jau šimta procentų nuoširdaus. 
Nauji įrašai nepasirodo ne dėl to, kad neturėčiau apie ką rašyti, tikrai taip nėra. Turiu daugybę minčių apie praktiką, dar keletą įdomesnių mokymosi metodų, ir be abejo, įdomių konceptų vertimų, bet viskas atsiremia į laiką ir jėgas. Na, vis tik aš labai daug dirbu, dėja, ne ten ir ne tai, ko norėčiau, bet tikėkimės, kad tai tik laiko klausimas. 
Kadangi šį įrašą pabūriau tam, kad parodyčiau, jog vis tik esu gyva, ir šis blogas tik šiek tiek komos būsenoj (:D), nusprendžiau pasidalinti labai įdomia paskaita, kurią netyčia aptikau youtube. Įrašas yra išverstas į lietuvių kalbą, tad problemų su supratimu kilti neturėtų. Tai yra Jacque Fresco paskaita apie.. net nežinau.. su lingvistika čia gal ryšys ir mažas, tačiau labai svarbus kultūriniu atžvilgiu.. moko tolerancijos.. na, kadangi giliai širdyje esu tiksliukė, šis futuristas mane tikrai ne juokais sužavėjo. Štai tokių žmonių paskaitas reikėtų rodyti net ne universitetuose, ten ir taip lankosi įvairaus plauko meistrai, bet jau mokyklose. Kad vaikai būtų skatinami mąstyt. Žodžiu, tai tikrai labai įdomi paskaita. Jei neužkabins per pirmas penkias minutes, tai turbūt ir toliau neužkabins, bet aš visą paskaitą peržiūrėjau vienu įkvėpimu :D 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą