2012 m. spalio 19 d., penktadienis

Daug žadanti pradžia

Pagaliau! O kas pagaliau? Na, gal apie viską iš pradžių. 
Aš esu paprasta mirtingoji ketvirto kurso filologijos (ar tai lingvistikos) studentė. Taip taip, žemiausios mitybos grandies atstovė :) Myliu kalbas, todėl į filologiją stojau ne todėl, kad nemoku matematikos (nors ir nemoku). Dievinu savo studijas, tačiau bėgantis laikas man nuolat primena, kad jau gana linksmintis ir reikia pradėti galvoti, ką veiksiu gyvenime. Iki šiol viskas buvo taip abstraktu.. na, kažką su kalbomis.. ir štai.. ketvirtas kursas.. diplominis jau spiria į penktąjį tašką ir.. ir nežinau. Mane domina visos veiklos: tiek vertimai, tiek dėstymas, tiek rašymas, tiek kalbėjimas ir t.t. Ir tada man šovė mintis, kad visi šitie dalykai vieni kitiems netrukdo. Ir tai tiesa. Kad dirbčiau mokykloje, man nebūtina atsisakyti vertimų ir atvirkščiai..
Ir turbūt reiktų sugrįžti prie to, kodėl atsirado šitas blogas. O jis atsirado todėl, kad tokių blogų yra mažai. Taip, žinoma, blogų anglų ar rusų kalba sočiai, bet lietuvių kalba.. na, bent jau aš tokio neradau :D ir turbūt paklausit, kokio tokio. O tokio.. naudingo.. praktiško.. neperkrauto formalumais. 
Nors blogo antraštė garsiai skelbia apie mano paties tapimą vertėja, tai nėra visiškai taip. Aš dar tik pradedantysis mėgėjas :D o antraštė tokia, nes "kaip aš tampu" nelabai skamba :D Vertėjo darbas yra labai sudėtingas, bet ir įdomus, tad rašydama šį blogą stengsiuos, kad žmonės, kuriems humanitariniai mokslai yra tolimi, įgautų šiokį tokį supratimą apie šį amatą, o man giminingos sielos rastų kažką naudingo :)
Ko gi čia bus? Bus įvairūs patarimai, kaip ir ką daryti (nebūtinai vien tik su vertimais). Taip pat papasakosiu apie literatūrą. Na, tarkim, perskaitysiu kokią nors įdomią knygą apie vertimus ar šiaip kalbas, ir man pasirodys, kad ji yra verta dėmesio, tai ne tik papasakosiu apie ją, bet dar ir nuorodą duosiu, kur bus galima ją parsisiųsti :) kadangi labai mėgstu įvairius vertimų kuriozus, tai čia jų išvengti taip pat nepavyks. 
Pabaigai palinkėsiu sau netingėti ir pildyti šį blogą, o skaitytojams (jei tokių atsiras) rasti čia kažką naudingo ar bent įdomaus. 

Verčiu, vadinasi, esu :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą